Новини для вебмайстрів та просування сайту

Кожен власник сайту бажає, щоб його ресурс був на перших сходинках у результатах пошуку у пошукових системах. Тому він або самотужки проводить оптимізацію та просування, або передає певні повноваження професійному веб-майстру.

Веб-новини

І найперша помилка, якої може припуститися замовник – це занадто часті перевірки показників. Дужа важко пояснити людині, яка не розуміє принципів просування сайту, чому потрібен певний час для отримання покращення. Інколи трапляються випадки, коли замовник перевіряє,чи змінилися показники видачі, майже щодня. При цьому зовсім ігнорується той факт, що після оптимізации контенту повинен пройти хоча би тиждень, поки пошуковий робот проведе індексацію та визначиться як з тематикою, так і з репутацією сайту.

Якщо дії треба направити на те, щоб зробити ресурс цікавішим для користувачів, на перший план виходять такі питання, як юзабіліті та дизайн. Зрозуміло, що веб-дизайн має свої особливості, тому роботу над сайтом необхідно проводити професійному веб-дизайнеру. А якщо в майбутньому припускається ще й можливість створення мобільної версії сайту, втручання спеціаліста в цій області тим більше бажано.

Відносно юзабіліті треба зауважити, що деякі власники впадають в крайність: або перевантажують сайт флеш-анімаціями, або зовсім не використовують ніяких спецефектів. І в тому, і в іншому випадку через деякий час ви можете помітити зменшення кількості відвідувачів, тому що в них сайт дуже повільно завантажується чи є нецікавим.

Коли насправді можна побачити реальні зміни, пов’язані з якісною роботою вебмайстра?

По-перше, спочатку треба з’ясувати, які дії проводилися. Якщо увага була зосереджена на нарощуванні посилальної маси, то ознаки покращення позицій з’являться тільки через 2-3 місяці. Це пояснюється тим, що індексація нових лінків проводиться повільно. Яндекс, наприклад, ретельно перевіряє кожен з них, виключаючи можливість обдурити користувачів. Крім того, вкрай важливо читати новини для вебмайстрів, тому що досить часто пошукові системи змінюють алгоритми ранжування, а під них треба пристосовувати роботу по просуванню сайту.

По-друге, інколи прискорення у просуванні може бути пов’язане з іншими причинами: використання соціальних мереж, розсилка повідомлень, яка дає лише тимчасове покращення. Якщо дивитися на показники 1-2 тижнів, ситуація може здатися позитивною, віддалені ж перспективи можуть бути не такими райдужними. Зрозуміло, що для власника найбільш важливими є саме ознаки покращення, які працюють на майбутнє.



Прокомментировать эту статью:


Пожалуйста, зарегистрируйтесь для комментирования.